Post by tionalawnphycar on Feb 17, 2022 17:30:43 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Wars for Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Wars for Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uithoudingsvermogen vergroten hack ▞▞▞
▞▞▞ Sky Wars for Blockman Go 2022 version ▞▞▞
Oké, maar veel problemen... Het heeft pikhouwelen nodig... :/
Sky Wars for Blockman Go Nuotykių spu
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! SPEEL JIJ HET AL LIKE DAN
Niet zo goed
Super leuk spel
Het is echt een coole nabootsing van de originele Minecraft-luchtoorlogen, maar nog steeds geweldig
Het werkt goed en de moeilijkheidsgraad is geweldig, gewoon de perfecte moeilijkheidsgraad!
Sky Wars for Blockman Go સાહસિક mrd
Ik haat deze game omdat ik elke keer een glitch zou krijgen en daarom geef ik deze game 1 *
Laat alsjeblieft een nieuwe update komen!!
Het is moeilijk Elke uitdaging
Ik hou echt van het spel, maar soms glit het.
ik zal het gewoon een twee geven want ik sta op het punt om te zeggen zoals andere cementeerders, dus ik zal het een twee geven, ik zou niets doen, dus ik geef het een twee
Dit is echt leuk
Het is populairder
Goed spel
Ik vind het geen geweldig spel
het is oke, maar het is te laggy en glitchy.
Iedereen vermoordt je gewoon, maar ik wil gewoon nog steeds winnen, want als iemand gewoon stilstaat, vermoord ik ze gewoon niet, ze zullen gewoon staan om een deel van de operatie te ondergaan of iets te eten te krijgen, want dit gebeurt niet meer, dus iedereen wees alsjeblieft leuk en geniet van de verspreiding van God en zorg ervoor dat God je zal helpen dit spel te winnen en dat je ons allemaal de god zult helpen
Dit is geen goed spel als het spel begint, dan verlaat een speler het spel en ik heb gewonnen waarom er oorlogen zijn
Mutant Fighting Cup 2 Actie ogpd
Eerlijk gezegd heeft het veel werk nodig en als ik de smerigste muziek ter wereld uitzet, blijft hij spelen
Repareer deze bug wanneer ik ooit op play druk, er staat dat het is mislukt, maar dan wordt het lid van het spel😭😭
Ik heb geprobeerd opnieuw verbinding te maken met de server, maar hij bleef dit ook in de lobby zeggen
Ik vind dit geweldig als de maker dit moeilijk doet, geef hem gewoon een leuke baan, deze game probeerde me te lachen, want er valt op de void wolrd naar beneden hahaha maar leuk
niet 9999999999 $ op niet waarom
ik kan het niet eens spelen! jullie wel??
moeilijk om het spel te laden, repareer alstublieft, thx
Gast ik kan niet eens in een game komen omdat er fout is mislukt kaart laden staat
Ik zou dit 5 sterren geven, maar mijn probleem is moeilijk te overbruggen?
Ik vind het spel leuk, maar ik vind het leuk om gesplitste controle te hebben 😁😁😁
Een goed spel voor SKY WARS. geweldige tijdmoordenaar. BLOCK MAN GO ROCKS! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn camera zou niet bewegen
Broer wat is dit in godsnaam!? Elke keer dat ik dit spel speelde, staat er dat de server 60 seconden wordt geüpdatet, daarna ben ik uit het spel, heb ik uren gewacht en het spel reageert niet. zuigt
Sky Wars for Blockman Go Petualangan ghe
OKE. IK DENK DAT ALS ZE STERVEN ZE TERUGSPUITEN, MAAR ALS EEN VIJAND KOMT KUNNEN ZE NIET RESPAWNEN!
Sky Wars for Blockman Go Dobrodružné qsfh
Ik had het in mijn nana-tablet en ik vind de kaart helemaal niet leuk, maar ik hou van bedwar en eggwar, dus verander de kaarten en maak ze zoals de kaarten in Bedwar en eggwar-kaarten. maar goed gedaan voor het maken van alle games en ik vind het leuk ze vt verander alsjeblieft de kaart in dit spel! en nog iets soms ben ik alleen op een eiland en iedereen heeft zijn eigen eiland! Ik vind het niet leuk, dus verander de kaarten en zorg ervoor dat iedereen een paar andere spelers op dat eiland heeft !en dat het!ok, ik moet schrijven zien, dus doei
Je kunt nie bouwen
Muskkrukje de volgende dag al
Sky Wars is zo geweldig!!!! Maar ik win echt niet, maar het beste is dat ik mijn best doe in dit spel! 😀😁😄
Super echt vreselijk
Dit is als een rage-game. De besturing werkt soms niet. De gezondheid van de spelers is te groot. Je moet ze wel 50 keer raken om hem te doden. Het heeft werk nodig
Het is een goed spel, maar elke keer als ik een bijnaam probeer te krijgen, werkt het niet en zegt alleen de gebruiker bestaat al of de gebruiker bestaat niet.